(0 item) - 0,00 RON

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

 

Livrare

1.EXPEDIERE

2.CONDITII DE RETUR

 

 1.EXPEDIERE

1.Livrarea in Cluj-Napoca este GRATUITA, pentru comenzile facute pana la ora 16:00, livrarea se face in aceeasi zi.

2.Livrarea este 19 RON indiferent de cantitate si de zona in care doriti sa se faca livrarea

   Livrarea comenzii se face prin intermediul firmei de transport URGENT CURIER.

   Coletul se expediaza in maxim 2 (doua) zile lucratoare de la efectuarea comenzii.

   Comanda puteti sa o faceti la orice ora dar daca o faceti dupa ora 16:00 se proceseaza a doua zi.

   Ambalajul nostru ofera protectie maxima, pentru ca vinurile sa ajunga la dumneavoastra in deplina siguranta.

 

Daca in termen de 7 zile de la data plasarii comenzii, Vinomania.ro nu reuseste sa finalizeze 2 incercari de livrare a produselor din cauze datorate cumparatorului [ex: amanare a livrarii, absenta de la adresa de livrare, persoana care urmeaza sa preia produsele nu este majora, etc.], cumparatorul are posibilitatea fie sa plateasca inca o data transportul produselor direct la curier la adresa indicata de livrare si sa preia produsele sau anuleze comanda.

In cazul in care cumparatorul nu isi exercita niciuna din cele doua optiuni in termen de 7 zile de la data celei de-a doua incercari de livrare esuate, vinomania.ro va returna banii cumparatorului si ii va retrage dreptul de a mai cumpara produse de pe site.

 

2.CONDITII DE RETUR

Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului sau urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris suma care constituie pretul contractului. Denuntarea unilaterala se realizeaza printr-un e-mail transmis pe adresa contact@vinomania.ro

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga din ziua lucratoare urmatoarei datei de primire de catre Cumparator.

In situatia in care clientul nu doreste sa renunte la cumpararea produsului/serviciului si doreste o inlocuire a unui produs/serviciu, de acelasi gen, trebuie sa existe o interdependenta valorica intre acesta si noul produs/serviciu solicitat.

Cumparatorul nu poate returna produsele/serviciile achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

a) cand cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei primirii coletului, respectiv datei primirii produsului;

b) pentru comenzile ce au fost expediate sub forma de cadou.

Membrul ia la cunostinta si de urmatoarele cerinte specifice:

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba ambalajul original si documentele care l-au insotit). Produsul trebuie sa fie in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, cu accesoriile aferente, exact ca in momentul vanzarii si sa nu prezinte sub nici o forma semne de folosire sau uzura. Nu se admit exceptii (de exemplu, ambalaje deteriorate, zgarieturi sau alte defecte fizice).

Se poate folosi orice serviciu de livrare, atata timp cat produsul(ele) este(sunt) livrat(e) direct si la adresa Vinomania.ro. Vinomania.ro nu ridica coletele trimise prin Posta-Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurarea sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre Vinomania.ro, cade in sarcina Cumparatorului.
Vinomania.ro devine raspunzator din momentul in care semneaza de primire a coletului(lor), in sensul confirmarii receptionarii coletului(lor), cantitativ si calitativ.
Vinomania.ro se obliga ca in termen de 10 zile de la confirmare primirii coletului(lor) sa efectueze receptia cantitativa si calitativa a continutului acestuia(ora).
In situatia livrarii unui alt produs decat cel comandat, il puteti returna. In aceasta situatie Vinomania.ro va suporta toate cheltuielile de transport si va livra produsul cerut, in termen de maxim 30 de zile. Vinomania.ro poate livra un produs sau un serviciu de o calitate si la un pret echivalente cu cele solicitate numai daca acest lucru a fost acceptat expres de cumparator.

Cumparatorul nu poate returna produsele/serviciile achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

- cand se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit);

- in conformitate cu art. 10 lit.c din O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. Vinomania.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid ca de exemplu vinul care este transportat in conditii de temperatura extrema – temperaturi de peste 30 grade Celsius sau de sub 3 grade Celsius.
In cazul in care s-a returnat un produs, iar Vinomania.ro nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi Clientului contravaloarea produsului, in termen de cel mult 30 de zile de la returnare. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul si asigurarea produselor pe timpul transportului, achitate de Cumparator, nu se ramburseaza.