(0 item) - 0,00 RON

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

 

1. COMANDĂ ONLINE

2. COMENZILE CADOU

3. CUM PLĂTESC

4. CONFIRMAREA COMENZII

 

PREȚUL PRODUSELOR
Prețurile afișate pe site sunt în LEI (RON), cuprind TVA și nu includ costul aferent transportului.

1. COMANDĂ ONLINE

1. Selectează produsul sau produsele care te interesează folosind categoriile de produse disponibile, apoi apasă pe butonul <Adaugă în coș>.

2. După ce ai ales toate produsele pe care dorești să le cumperi, apasă pe butonul <Coș de cumpărături>. Poți astfel vizualiza lista cu toate produsele pe care le-ai ales, poți să modifici cantitățile comandate sau poți să renunți la unul sau la toate produsele alese.

3. Selectează adresa de livrare și metoda de plată.

4. Verifică sumarul comenzii tale și apasă pe butonul <Finalizează comanda>.

Puteți să vă creați un cont pe site-ul nostru sau să completați câmpurile obligatorii cu datele dumneavoastră pentru comandă.

Vă rugăm să ne transmiteți informații complete pentru autentificare și facturare - nume și prenume, nume firmă (dacă este cazul), datele de identificare ale firmei (dacă este cazul), cont bancar (dacă este cazul), adresă de e-mail, număr de telefon la care puteți fi contactat, adresa de livrare a produselor și intervalul orar în care sunteți disponibil pentru a primi produsele.
De asemenea, vă rugăm să ne transmiteți informații complete despre produsele comandate (numele produsului așa cum apare pe site, codul lui și numărul de bucăți pentru fiecare produs în parte).

2. COMENZILE CADOU

Comanda ta poate fi trimisă cadou, însoțită de un mesaj personalizat. Nu răspundem în niciun fel de conținutul sau drepturile intelectuale conținute în mesajul atașat sticlelor trimise cadou. Este în politica noastră să nu acceptăm comenzi trimise cadou cu plata la livrare.

Poți factura comanda fie pe o persoana fizică, fie pe o persoană juridică. Este obligația ta să te asiguri că persoana căreia îi este facturată comanda are deplină capacitate și dreptul de a plăti. Legea ne interzice să vindem băuturi alcoolice minorilor. De asemenea trebuie să completezi și o adresă de livrare unde va fi trimis coletul. Asigură-te, că în ziua în care va fi livrat coletul, să existe o persoană majoră care să îl preia - altfel, curierul, care a primit instrucțiuni clare de a nu lăsa un colet unei persoane minore, ni-l va returna.

3. CUM PLĂTESC

Plata se poate face prin următoarele metode: 

- card de credit.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

 

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!


- ramburs.


- virament bancar.

În cazul efectuării plății prin virament bancar, termenul de livrare se calculează din momentul intrării sumei în contul SC OSTERIA DEL BUON VINO SRL.

Datele necesare pentru plata OP (Ordin de Plată):

SC OSTERIA DEL BUON VINO SRL

RO 33326047       J12/2037/2014

RO60INGB0000999906637638

ING BANK

 4. CONFIRMAREA COMENZII

Vinomania.ro nu va stoca niciodată datele cardului tău de credit. Toate cardurile de credit sunt procesate de partenerul nostru de plăți, ROMCARD, care folosește o tehnologie securizată, de ultimă oră, pentru a se asigura că datele cardului tău de credit nu vor fi compromise în niciun fel.

Pentru plățile online, vinomania.ro nu este responsabil pentru orice alt cost suplimentar suportat de clienții sau membrii vinomania.ro, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON.

Vinomania.ro își rezervă dreptul de a denunța unilateral comanda efectuată de un client, după notificarea prealabilă a acestuia, fără a exista nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă daune-interese, în situația:

1. respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, în cazul plății online sau prin virament bancar.

2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri, în cazul plății online.

3. datele furnizate de către client pe site, sunt incomplete sau incorecte.

4. comportamentul membrului poate și/sau produce daune de orice natură de partea vinomania.ro și/sau a partenerilor.

5. pentru alte motive întemeiate, care să justifice această măsură.

În cazul comenzii cu plata la livrare, comanda lansată de membru va fi confirmată telefonic acestuia. În cazul în care comanda nu poate fi confirmată, ne rezervăm dreptul de a anula comanda.